31.12.07

Rejoice!

Pirms tam bija nožēla, kauns par sacīto un vēlme izdzēst neizdzēšamo. Kā jau vienmēr gadās.

Man tikko viņš pazvanīja. Lai arī viņš bija piedzēries, viņš runāja patiesi.

Tas bija aizkustinoši.

Pēc zvana jutu pacilātības momentu, jutos, kā pacelts spārnos, lai lidotu uz tālām zemēm.

Es atliku braucienu uz Tukumu. Jo jaunais gads ir jāiesāk ar tuviem cilvēkiem. Es neteiktu, ka viņas man nav tuvas, viena ir pat ļoti (varbūt), bet veči pirmie. Jau iepriekš māte jokoja par to, ka mums vajadzētu precēties. Žēl, ka Latvijā geju laulības nav iespējamas. :D

Es braukšu ar viņu uz Babīti. Un izbaudīšu vakaru. Un izbaudīšu to, ka ir kāds, uz kuru vienmēr var paļauties un kurš nepievils.

Solījums: Jaunajā gadā es būšu labāks draugs, labāks un tuvāks.

Es viņu mīlu. No visas sirds.

Big Love, Uhndee...

Nav komentāru: